torsdag 23. juni 2011

Sy- og bakedag

Endeleg er nattevaktene over, og eg har sommarferie heilt til august! Det feirar eg med kake og sying!
Har lenge hatt lyst til å bake troikakaka til Manuela fra Passion4Baking . Men det er ikkje berre berre å setje igang med å bake ei slik kake, for det er mange operasjonar, og ikkje minst bør det vere til eit passande høve. Men i dag var det verkeleg eit passande høve, sidan eg har ferie og to besøk på ein dag!

Jorun har vore her og sydd litt. Ho sydde ei babybukse, og til å vere første gang vart resultatet svært så imponerande! Du er flink, Jorun!! Øverst til høgre i bildet under ligg også eit påbegynt lappeteppe som manglar bakside og lukkekant. Særs retro. Kjem på epla når det er ferdig!


Lina kom litt seinare på sykveld. Denne gongen vart det berre oss to, desto meir kake på oss! Var også innom Etter min morfar-butikken på Bakklandet her om dagen, og gjorde eit knappekupp! :) Masse kjekke knappar for 40 kr! Nøgd med det! I kveld har eg sydd posar, passeleg sykveldprosjekt! Skal gjere dei ferdig i morgon, då må det ryddast, for Hans Jakob er lei av at eg bokstaveleg talt har starta systue!

3 kommentarer:

  1. Kan skrive under på at kaka var fantastisk god, og takker for at du har inspirert en kreativ tørrpinne til å bli engasjert i å sy! Tusen takk for i dag, Elisabeth! Jeg kosa meg masse!!

    SvarSlett
  2. Har laget den kaken selv, og jeg den er HEAVEN! Så koselig, jeg kommer på sykveld, neste gang jeg er i byen :) Gratulerer med ferie!

    SvarSlett