onsdag 1. juni 2011

Lansering

Hjarteleg velkomen til saumfart-bloggen. Eg prøvar meg på å oppfylle ein draum, om den vert verkeleg gjenstår å sjå. Eg har lenge hatt lyst til å selje noko av det eg lagar, og kjente då på at eg måtte byrje på nytt. Difor vert saumfart-bloggen til, og i same slengen ein saumfart-butikk på epla.no.

Ordet saumfart har kanskje ikkje i følgje ordboka så mange tydingar, men i følgje meg har det nett det. For det første tyder ordet at det eg lagar skal vere nøye saumfart, og for det andre er det så kjekt å lage ting at det går fort unna. Derav saumfart.

Biletet under viser min faste positur for tida. Eksamen er over, eg har fri og sommarferie. Framover kjem her blogg-innlegg om det eg lagar, og om det vart lagt ut for sal i saumfart-butikken lenkjar eg det vidare frå her.

Butikken min finn du på: http://epla.no/shops/saumfart

1 kommentar: