søndag 12. juni 2011

Album frå US and A

I fjor sommar var mannen og eg på utsett bryllaupsreise til junaiten, også kalla US and A. Turen kan de lese om på fordidetervito. I haust sette eg i gang "prosjekt feriealbum2, og etter ei gaanske lang pause har eg dei siste dagane gjort albumet ferdig både på utsida og innsida. Permar er dekorert, og dei siste bileta er scrappa. Eg er supernøgd med albumet, og kjem nok til å lage fleire heimelaga album i tida som kjem. Då vert dei akkurat slik eg vil ha dei! Spesielt interesserte kan lese om korleis eg har gjort det nedanfor.


Albumen er eit ekte DIY-prosjekt, der ein lagar sitt heilt eige album, med akkurat passe mange sider, og som er akkurat passe stor. Bileta i albumet er stort sett montasjer laga i PhotoScape i str. 15x15 cm. Då eg var på jakt etter eit passande album, syns eg dei stort sett var for store, eller passe store, men med for få sider. Eg tok altså saken i eige hender og lagde min eigen.

Framsida og baksida er papp, som eg har laga tre hol i. På framsida har eg sydd scrapbookark med tittel og årstall på, på eit stoff. Eg sydde og på ein knapp, slik at ein kan knappe att albumet, for det sprikar litt når det vert full. Deretter limte eg stoffet på med decoupagelim på framsida. Eg dekte over stoffet på baksida med albumpapp.

Albumsidene er vanleg albuminnmat til ringpermar som ein får kjøpt på bokhandlar og på fotobutikkar. Sidene har eg skjært til med papirkuttar og deretter laga tre hol i.

På bakpermen sydde eg på ei hempe med knapphol i, før eg limte stoffet på permen, og dekte innsida med same type albumpapp som bileta er limt på.

Eg brukte tre opne/lukke-ringar til å binde saman alt, og vips har ein, eit ferdig album, med akkurat så mange sider ein sjølv vil ha! Då er det berre til å lime inn bileter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar