onsdag 29. juni 2011

Ny lommebok

Hans Jakob kom tilbake frå USA med duct tape (det heiter faktisk duct tape, og ikkje duck tape, slik som eg trudde). Den har ligge i skuffa og godgjort seg i mange månadar no, og venta på at eg skulle nytte han til det han er meint å nyttast til. I jula laga nemleg Hans Jakob seg si første duct tape-lommebok, og eg har tenkt at det burde eg og gjere. Praktisk å ikkje ha ei diger lommebok i ferien, då treng eg jo berre ein brøkdel av alle korta som lommeboka mi husar til vanleg.



Eg har brukt denne tutorialen på youtube som er lang, men svært grundig. Resultatet er ei lommebok i typisk mannestorleik som passar i baklomma, for dei som ynskjer det. Kanskje ikkje akkurat eit behov eg har, men den tek i alle høve ikkje stor plass i handbagasjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar