mandag 6. juni 2011

Fire nye bøker


God formiddag!

Nye bøker på veg ut. Her er bøker for deg som fortel eventyr og vil skrive dei ned, for Lise frå Lofoten - kanskje ei litt smal målgruppe?, for dei nygifte - ei ganske brei målgruppe no om sommaren, og for dei som vil ha ei heilt nøytral ny notatbok.

Eg sit i stolen og ser Oprah, slik som eg skal gjere når eg blir heimeverande husmor! Foreløpig er eg ikkje heimeverande husmor på heiltid, no er det berre fordi eg er sjuk og har sommarferie. Det er jo ikkje ein så verst kombinasjon. Som omftast passar det jo aldri å bli sjuk, men for ein gongs skuld gjer det det. Det er ikkje ordentleg sommarvér ute, eg har ingen planar, og eg har god tid til å bli frisk. Det er digg! Ha ein flott dag alle saman!

1 kommentar:

  1. Då burde du blitt husmor allereie for Oprah he hatt sitt siste show;)

    SvarSlett