tirsdag 7. juni 2011

Krabbeteppe

Eit av mine lenge påtenkte prosjekt har vore å prøve lappeteknikk eller quilting som det også kallast. Mamma sa det kunne vere lurt å prøve eit lite prosjekt først, som gryteklutar til dømes. Men prøveprosjekt er liksom ikkje greia mi. Får eg ikkje det til på første forsøk kan det like godt vere. Men eg fekk det til! Og det var kjempekjekt!

Eg kunne heilt sikkert hatt godt av eit kurs for å lære nokre lure teknikkar slik at ting går litt fortare, og ikkje før etter at eg var ferdig med dette teppet fant eg ein slik fot til symaskina som hjelper til å sy beint og med riktig sømrom. Men, men, eg er særs godt nøgd. Krabbeteppet er ca 1x1 m, og lukkekanten er sydd på for hand på baksida, og det tok 4 timar! 4 timar! Takk og lov for syklubben og TV-en!

Mønster: Har brukt boka Lappeteknikk - slik gjør du det, av Tove Fevang, og modifisert eit av mønstera der, kronene har eg teikna sjølv.
Stoff: Stoff og Stil + litt arva stoff

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar