fredag 17. juni 2011

Snurreskjørt og hårband

For litt sidan sydde eg snurreskjørt og hårband til ei bursdagsjente. No er overraskelsen avslørt, og då kan skjørtet leggast ut på bloggen. Ekstra kjekt var det å høyre at jenta tok på seg skjørtet og hårbandet til skuleklede same dagen! Hårbandet er sydd etter same mal som mamma brukte å sy hårband til meg, i ettertid har eg sett ganske mange andre og finare metodar å sy hårband på (beklager mamma), og neste gong det vert aktuelt trur eg at eg skal prøve meg på litt andre metodar.


"Vaskelappen" inni skjørtet fekk eg med ei god venninne i USA-presang. Det vises kanskje ikkje så godt kva som står der, så eg skriv det her og! Kjekk gåve, og eg har ein att!

Birthday
D-O-B
50% Getting Older
30% Presents
20% Party
Wash in Fountain of Youth

Mønster: Snurreskjørt fra Barnetøj  4-7 år av Hanne Meedom
Stoff: Stoff & Stil

1 kommentar:

  1. Detta ble utrolig fint! og kjekt at "vaskelappen" kom i bruk!

    SvarSlett