onsdag 15. juni 2011

Enda fleire bøker

Siste ladning  med bøker på ei stund tippar eg. Er ikkje så mange loppemarknadar att før sommaren og feriering. Gler meg til å gå på skattejakt til hausten igjen, det er så mange artige gamle bøker der ute.




Var ein tur på biblioteket i dag, og der har dei bygd ein heil landsby med bokhus. Nokon har laga små hus av bokpermar, og med ein oppslått bokperm som tak. Eg vart skikkeleg inspirert, og når eg har fått tak i nokre flotte gamle bøker, skal eg lage eit slikt hus. Har sett slike små hus til å legge frå seg boka ein les i på, i nokre interiørblad og interiørbutikkar i det siste. Dei er av metall, og eg tykte eigentleg at det var finare med slike gamle bokhus.

Eg vil altså ha eit gammalt bokhus, og ikkje eit slikt eit. Sjølv om det er ganske kult dette og!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar