torsdag 9. juni 2011

Monster på snor

Det vart brått sumar ute, og det merkast på hyppigheita av blogginnlegg. I løpet av helga kjem det litt av kvart nytt på epla, men foreløpig har eg berre lyst å vise fram to av monsterbuksene eg strikka i vinter. Eit monster, og ei ape. Om namnet saumfart eigentleg passar så godt til strikka ting har eg eigentleg ikkje blitt einig med meg sjølv om. Men augene og tenne er sydd på med nål og tråd, så dei ligg vel kanskje eigentleg trygt under min eigen definisjon.


Elles kan eg melde om sol og sikkert 30 grader i Trondheim i dag. Før det brått vart torevér og styrtregn. Nett då byrja vi å grille! Dagen har vi brukt til innkjøp av ny oppvaskmasking og storhandel. Den gamle benkoppvaskmaskina streika i det Hans Jakob stod på eksamen! Eg er lukkeleg for å ha fått mannen min tilbake, 6 veker som grasenke tok på, og no har vi berre 15 nattevakter att til saman, før vi har ordentleg sommarferie i 7 veker. Vi har med andre ord ingen ting å klage på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar