torsdag 1. desember 2011

Konkurranse

Det er 1. desember, og i dag fyller faktisk Saumfart eit heilt halvt år! HURRA!
Eit halvt år med over 50 sal og bestillingar!

Dette bør feirast meiner eg, og eg dreg likesågodt til med ein konkurranse!
I alle konkurransar er det og ein premie, og i dette tilfellet er premien eit gåvekort på 200 kr i epla-butikken min!

For å delta gjer du enten dette:
1. Lik facebooksida mi, om du ikkje allereie gjer det
2. Del facebooksida mi med dine vener på facebook
2. Skriv ein kommentar om at du har delt sida, under innlegget på facebooksida.

Eller så kan du gjere dette:
1. Del innlegget mitt om konkurransen i din blogg
2. Kommenter under dette blogginnlegget om at du har fortalt om konkurransen min

Dei som deltek, vil verte med i trekninga på julafta!

4 kommentarer:

  1. Posta linken til konkurransen på facebook, tells d? Misforstod litt, haha :)

    SvarSlett
  2. Trodde jeg allerede likte sida jeg, men så feil kan man ta! Nå er den likt og delt :):)

    SvarSlett
  3. Det tell, Lene :) Du er søt! Supert, Jorun og Lina! Hurra for dokke!

    SvarSlett