lørdag 31. desember 2011

totusenogelleve oppsummert

Siste dagen i året krev eit tilbakeblikk, eller ei årskavalkade om du vil. Kort oppsummert kan eg dele mine kreative påfunn inn i fem hovudbolkar dette året; saum, strikking, papir, baking og kreative sysler saman med kjekke venninner!

Syinga tok seg verkeleg opp då eg tok avgjersla og bestemte meg for å starte Saumfart. Strikkeposar, teikneetui, symaskintrekk, lappetepper og barnetøy er berre noko av alt det eg har produsert i år. Stundom lurar eg på kva hovudgeskjefta mi er, saum eller studering?







I strikkinga har eg hatt ein gjengangar, monsterbuksene. Mot slutten av året strikka eg bodyar og eg har også strikka ein genser som vart gitt vekk i ein babyshower før jul. Til neste år gler eg meg til å hekle noko av alt t-skjortegarnet som har vorte produsert i løpet av året også.






På papirfronten har eg laga album frå USA, og eg har laga mange notatbøker som vert selt på epla.




Med god hjelp frå Manuela i Passion 4 baking, og min kjære mann som har handla cupcakesutstyr i USA har eg også fått smaken på nye bakeprosjekt. Cupcakes, troikakake og makronar har vorte laga og delt med gode vener, gjerne i kombinasjon med den siste bolken, syklubb! Gode vener, symaskiner og mat høyrer svært godt saman, og eg gler meg til mange nye treff i 2012, når senebetennelsen forhåpentlegvis slepp taket!







Godt nyttår! 

1 kommentar: