mandag 28. november 2011

Redesign

Her om dagen, eller det var vel eigentleg natta, fekk eg "ånda" over meg og sette i gang med eit prosjekt eg har tenkt eg skulle gjennomføre i lengre tid. Ein gammal, litt for stor, stroppelaus svart kjole hang livlaus i klesskapet og trengte ei lita oppdatering. Då var det berre å finne fram saksa og klippe litt, sy i nokre legg i livet, legge til litt ekstra tyll under skjørtet, sy på beltehemper i sida, og vips, eit fiks ferdig highwaist-skjørt til bruk når ein skal vere litt ekstra pynta i romjula!

Hans Jakob sa det hadde vore fint med ein kvit topp til, og det tek eg som ei oppfordring til sjopping!




Bileta ber preg av vinterlys ute og vinterlys hud inne. Innser at det hadde vore best med ein annan farge topp inni skjørtet for å få fram kontrastane. Menmen. Slik vart det. Heldige utvalde får nok sjå det på i jula!

Ha ein fin dag! No skal eg rekne statistikk. Eksamen på fredag!

1 kommentar: