lørdag 5. november 2011

Utan tvil, årets syhappening..

4 jenter, 4 symaskiner (tre med ledning ;), mykje mat, snop, latter og sleepover. Nesten som å vere 14 år igjen. Berre det at to har barn, ei har fast jobb og tre er studentar. Oddsen for å få til ei slik helg er ikkje stor, og desto større var gleda over å få det til! Ei fabelaktig helg med kjekke jenter, og tru det eller ei, vi fekk faktisk produsert litt også!


To heilt ferske nåleputeruskeposar.
Eg sydde trekk til symaskina mi med lommer til pedal og ledning.
Særs mykje finare enn det plastikktrekket eg hadde frå før. Ideen fekk eg herifrå.

4 kommentarer:

  1. Så flott! Kjempekoselig helg:) Det må definitivt gjentas!!

    SvarSlett
  2. Kjekt kjekt kjekt! Enig, gjentagelse er et must!! :):)

    SvarSlett
  3. Ååå. Eg må definitivt lage meg eit symaskintrekk. Plasttrekket er grisestygt. Og utan trekk vert den særs støvete!

    God veke, kjære Elisabeth!

    SvarSlett
  4. Takk for koselege kommentarar! :) Hilde-Lise og Lina, vi får sette ein dato allereie no, så er vi klare til våren :) Og Møyfrid: Eg anbefalar å bruke plasttrekket som mal framfor tutorialen sine mål, då vert det custom maid til di symaskin :)

    SvarSlett