torsdag 20. oktober 2011

Fleire/færre strikketøyposar til sals på epla

I det siste har strikketøyposane gått som varmt kveitebrød. Denne og ein annan ligg framleis ute på epla, og nett no sit eg og arbeidar med ein litt ny utsjånad på strikkeposane med litt nye stoff. Det kjem nok nokre smakebitar av desse på epla over helga.

Elles var eg nett på kino med ein svært utvida lesering, og vi såg Barnepiken. Ein fantastisk film som er å anbefale til alle jenter der ute! Har du lest boka må du sjå den, ei av dei best filmatiserte bøkene eg har sett nokon gong. Og har du ikkje lest boka, men likevel vil sjå ein fantastisk film der du både ler og gret, så anbefalar eg Barnepiken! Vel anvendte timar, og med så godt selskap som i kveld kan eg verkeleg ikkje klage!


Stoff: Lin og bomullsstoff frå Stoff og Stil
Mønster: Heimelaga, kan kjøpast her

1 kommentar: